Op deze pagina vind je de meest gestelde vragen én antwoorden over onze abonnementen. Staat jouw vraag er niet bij of woon je in het buitenland en wil je een abonnement afsluiten, stuur ons dan een e-mail.
Soorten abonnementen
Wat is het verschil tussen een Digitaal en een Digitaal Plus abonnement?
Welke magazines krijg ik thuisbezorgd bij een Visie Digitaal Plus of Compleet abonnement?
Wat is het verschil tussen een Visie Digitaal Plus- en een Visie Compleet-abonnement?
Kan ik Eva of Visie ook ontvangen als ik in het buitenland woon?
Ik heb nu een gewoon abonnement op Visie, maar wil graag overstappen naar een digitaal abonnement. Hoe kan ik dat regelen?
Wat is de opzegtermijn voor een digitaal Visie abonnement?
Digitale leesomgeving
Wat krijg je bij een digitaal abonnement op Visie?
Heb je als abonnee altijd toegang tot de online leesomgeving?
Wat is de online omgeving van Visie?
Kan ik de Visie helemaal digitaal lezen?
Vervangt deze online leesomgeving het Visie-magazine?
Proefperiode
Wat houdt de proefperiode op Visie Digitaal in?
Is de proefperiode op Visie Digitaal vrijblijvend, zit ik nergens aan vast?
Waar moet ik inloggen op de online leesomgeving van Visie als ik een proefperiode heb afgesloten?
Inloggen
Hoe kun je inloggen op de online leesomgeving van Visie?
Welk e-mailadres moet ik gebruiken om in te loggen?
Hoe kan ik mijn account bevestigen?
Je account is bevestigd, maar we hebben geen abonnement bij jouw gegevens gevonden.
Overige vragen
Ik heb een andere vraag over de digitale abonnementen die niet bij de meest gestelde vragen staat. Waar kan ik die stellen?